Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Φρουτοπία



Opera graphics
Ο αρχηγός των φρούτων της Φρουτοπιας, Αιμίλιος το μήλο, υποδέχεται, φορώντας επίσημα ρούχα, στη γιορτή της Φρουτοπίας την Ευρυδίκη Ντεσιμπέλ. Της φιλά το χέρι και της λέει:

-Καλωσορίσατε, ερίτιμη  πριμαντόνα…Apples graphics
Θυμωμένη η Ευρυδίκη Ντεσιμπέλ , αρχίζει να κράζει τον Αιμίλιο το μήλο λέγοντας του:
-Πού είναι ο τύπος; Τόσες ώρες στη Φρουτοπία και ακόμα να μου πάρουν συνέντευξη.
Εκείνη τη στιγμή από εκείνο το σημείο περνούσε ο Πίκο Απίκο, η Ευρυδίκη τον σταμάτησε και τον ρώτησε με θαυμασμό :
-Νεαρέ! Δημοσιογράφος είσαι ;
Γυρνώντας απότομα το κεφάλι του της απαντάει:
-Μάλιστα.
 - Τι κάθεσαι ; Κάνε το καθήκον σου! Του λέει θυμωμένη.
-Εγώ;
- Δε συνηθίζω να δίνω συνεντεύξεις σε ασήμαντους δημοσιογραφίσκους , αλλά αφού επιμένεις θα κάνω μια εξαίρεση. Είπε με κομπασμό η Ντεσιμπέλ.
Όλη αυτή την ώρα ο Αιμίλιος τους κοιτούσε με θαυμασμό και απορία.
Αμήχανος ο Πίκο Απίκο της απαντάει :
-Τιμή μου! Χμμμ … Εεε…
Με παρακίνηση και λίγο νευρικό τρόπο η Ντεσιμπέλ το υ φωνάζει:
-Άντε, παιδί μου… Ρώτα!!!!
-Για πέστε μου, κυρία Ντεσιμπέλ…Journalist graphics
Η  Ντεσιμπέλ τον διάκοψε και τον διόρθωσε :
-Δεσποσύνη Ντεσιμπέλ. Σειρήνα της όπερας .
Ο Πίκο Απίκο συνέχισε:
-Για πέστε μου, Δεσποσύνη Ντεσιμπέλ ,σειρήνα του περιπολικού…
-Της όπερας, τον ξαναδιόρθωσε.
Χωρίς να δώσει μεγάλη σημασία ο Πίκο Απίκο βγάζει έξω το μπλοκάκι του και συνεχίζει:
-Της όπερας,  από πού ερχόσαστε;
-Από το Παρίσι.
Βγάζοντας τα γυαλιά της συνέχισε:
-Είχα πάει να με δει ο πύργος του Άιφελ!
-Κάθε τόσο δίνω στα αξιοθέατα της Ευρώπης την ευκαιρία να με θαυμάσουν, είπε βαζοντας τα χέρια της στη μέση της.
-Καλοσύνη σας !Ποια άλλα μνημεία έχετε ευνοήσει;
-Τον πύργο της Πίζας , και ξαναβάζει τα γυαλιά της .
-Γι’ αυτό γέρνει;
- Ναι. Είχε σκύψει.
-Γιατί; Ρώτησε ο Πίκο Απίκο.
Και η Ευρυδίκη Ντεσιμπέλ με έπαινο για τον εαυτό της :
-Για να του δώσω αυτό.Opera graphics


Μαρία Τσ.
Νεφέλη Ζ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου